دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی
 
EnAr

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی قشم

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی قشم

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی قشم

 

 

دانشگاه هرمزگان، ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد سال 1401 (پردیس دانشگاهی قشم) به اطلاع می رساند: ثبت نام از این عزیزان طي دو مرحله به شرح ذيل انجام می شود:

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از ساعت 8:30 صبح روز شنبه مورخ 20 اسفند لغایت ساعت 12 روز یک شنبه  مورخ  21 اسفند سال 1401

مرحله دوم: ثبت نام حضوری: روز شنبه الی یک شنبه مورخ 20 الی 21 اسفند 1401 ساعت 9 صبح لغایت 12:30

 توجه: انجام هر دو ثبت نام (اینترنتی و حضوری) الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

پذیرفته شدگان نهایی:

 

1- ثبت نام اینترنتی

در مرحله ثبت نام اینترنتی لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود را تکميل نموده و مدارک لازم براي ثبت نام را بارگذاري و در پايان گواهي پذيرش غيرحضوري و فرمهای تعهد را  از سیستم پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمايند.

مراحل ثبت نام اینترنتی بشرح زیر است:

1-دانلود، پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام (این فرمها در پایین همین صفحه قرار داده شده است)

2- اسکن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) شامل

·        عکس تمام رخ 4*3 که مربوط به سال جاری باشد.

تغییر عکس پس از پذیرش در سیستم گلستان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاري شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی(پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است)

·    پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ٢ پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد. (علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید). طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی باشد.

·        ارایه مدارکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را مشخص می کند (مخصوص آقایان).

 توجه: کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه را انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می­ باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس  https://sakha.epolice.ir/ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید اقدام و تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را در قسمت مدرک نظام وظیفه بارگذاری نمایند.

 پذیرفته‌شدگانی که در حین انجام خدمت سربازی هستند نیز می بایست از طریق سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی (سخا) اقدام نمایند.

دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

 توجه: دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

·        حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

·       اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت.

توجه: فرمت فایلهای فوق می بایست jpg    با حجم 150کیلوبایت و حداکثر 300 کیلوبایت باشد.

 3- ورود به سامانه آموزشی گلستان از طریق آدرس  http://golestan.hormozgan.ac.ir     

برای ورود به سامانه آموزشی گلستان، ترجیحا  از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، کروم یا موزیلا، استفاده شود

4- وارد نمودن کد امنیتی

5- وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به شرح زیر:

شناسه کاربری: شماره ملیu012

مثلا اگر شماره ملی 2511818184 باشد شناسه کاربری u0122511818184    خواهد بود.

کلمه عبور: کد ملی (تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.) مثلا 2511818184

6- ورود به قسمت پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود از طریق مسیر زیر:

منوی کاربر/آموزش/دانشجو/پذیرش غیر حضوری دانشجویان/ پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الورود

7- تکمیل اطلاعات فردی، و تحصیلی خواسته شده در صفحه پذیرش اینترنتی

توجه مهم: ضروری است در هنگام تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی دقت کافی صورت پذیرد. با توجه به اینکه انجام کلیه مکاتبات و امور تحصیلی داوطلب بر اساس این اطلاعات خواهد بود، مسوولیت عدم درج صحیح اطلاعات فردی و تحصیلی مستقیما متوجه داوطلب می باشد.

8- بارگذاری مدارک اسکن شده

9- واریز مبلغ 40 میلیون ریال به صورت پرداخت الکترونیکی  به عنوان علی الحساب شهریه اولین نیمسال تحصیلی.

10- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی به صورت پرداخت الکترونیکی

11- در پایان می بایست داوطلب، فرم اطلاعات دانشجویی و گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم های تعهد را از سامانه پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری ارایه نماید.

2- ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز

ثبت نام حضوری در محل دانشگاه هرمزگان به آدرس: بندرعباس- کیلومتر 9 جاده میناب- دانشگاه هرمزگان- مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام می شود. حضور داوطلب در زمان ثبت نام حضوری الزامی بوده و عدم حضور داوطلب به منزله انصراف از تحصیل است. زمان ثبت نام حضوری از ساعت 9 صبح الی 12:30 خواهد بود.

*** پذیرفته ­شدگان لازم است در زمان ثبت نام حضوری،  اصل و کپی مدارک زیر را به همراه داشته باشند

1- اصل و کپی کارت ملی (دو سری پشت و رو) 

2- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (دو سری)

3- اصل و دو سری کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است)

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ٢ پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.  طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی باشد. از پذیرفته شدگان فاقد مدرک کارشناسی به هیچ وجه ثبت نام به عمل نخواهد آمد؛ الزاماً کلیه پذیرفته شدگان (به خصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی) باید طبق تبصره 2 مدرکی که نشان دهنده معدل درج شده مقطع کارشناسی باشد ( و معدل مقطع کاردانی برای پذیرفته شدگان دارای کارشناسی ناپیوسته) را ارایه نمایند.

4- ارایه مدارکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را  مشخص می کند (مخصوص آقایان).

 توجه: کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه را انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می­ باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس  https://sakha.epolice.ir/ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید قدام نمایند.

 پذیرفته‌شدگانی که در حین انجام خدمت سربازی هستند نیز می بایست از طریق سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی (سخا) اقدام نمایند.

دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

5- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

توجه مهم: پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه­ ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی، آموزش و پرورش، نيروهاي نظامي و انتظامي کشور، می بایست حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت را از ارگان محل خدمت را ارائه نمایند. تأکید می گردد در نامه موافقت با ادامه تحصیل، هیچگونه قید و شرطی (از جمله ادامه تحصیل در ساعات غیر اداری و  ...) نباید وجود داشته باشد. انجام ثبت‌نام نهایی منوط به ارائه گواهی مذکور بوده و در صورت عدم ارائه گواهی، از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

6-  اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت.

   7- هشت قطعه عکس تمام رخ 4*3 جدید (پشت نویسی شده)

   8- فرم اطلاعات و مشخصات دانشجو به صورت امضا شده (پس از ثبت نام اینترنتی پرینت گرفته شود)

   9-آدرس دقیق پستی دانشگاه مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو (شامل آدرس و کد پستی یا صندوق پستی)

             10- فرم های تعهد (امضا شده توسط دانشجو) و پرینت پذیرش غیر حضوری

           11-دو نسخه فرم  تکمیل شده مشخصات و اطلاعات عمومی داوطلب به صورت کامل و دست نویس که عکس ۴×۳ پرسنلی رنگی به آنها الصاق شده باشد.فرم صلاحیت عمومی را دانلود نمایید)  را همراه سایر مدارک به تحصیلات تکمیلی تحویل نمایند.

12 -  اصل فیش واریزی به مبلغ 119هزار تومان به شماره حساب زیر واریز و اصل فیش واریزی را به همراه سایر مدارک به تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل نمایند.

 - شماره حساب: 4001021101007489

- شماره کارت: 2282-2998-9570-6367

-شماره شبا: IR770100004001021101007489

-شناسه پرداخت: 294021174113560001135607480010

 اکیدا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از انجام ثبت نام غیر حضوری،  مفاد این راهنما را به دقت مطالعه نموده، ثبت نام غیرحضوری خویش را به صورت کامل انجام داده و کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را آماده نمایند. عدم انجام ثبت نام اینترنتی و یا ثبت نام حضوری به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می گردد.

 تذکرات بسیار مهم:

1- دانشجویان می بایست جهت اطلاع از برنامه درسی و آشنایی با گروه آموزشی پس از انجام ثبت نام حضوری به گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

2- مسوولیت ثبت دروس و انتخاب واحد در تمامی نیمسالهای تحصیلی از جمله نیمسال دوم 1401 بر عهده دانشجو است و عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف و ترک تحصیل است.

3- مجوز ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 بصورت ثبت نام مشروط بوده و صدور مجوز برای انتخاب واحد در نیمسال آتی منوط به کامل بودن پرونده تحصیلی دانشجو (کامل بودن تمامی مدارک از جمله تاییدیه تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی  از دانشگاههای مقاطع قبلی، اصل مدارک کاردانی و کارشناسی  (یا اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات مقاطع کاردانی و کارشناسی،  معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول و ...) است.

4- مسوولیت پیگیری جهت صدور و ارسال تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی دانشجو (مقاطع کاردانی و کارشناسی ) بر عهده دانشجو است.

5- مسوولیت پیگیری جهت صدور  لغو معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه از مقطع قبلی و صدور معافیت تحصیلی مقطع فعلی، بر عهده دانشجو است.

6- لازم است داوطلبان گرامی در زمان ثبت نام غیر حضوری، با ورود به سامانه استعلام سوابق تحصیلی (https://estelam.msrt.ir)، کلیه مراحل را کامل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

 توجه مهم: آیین نامه آموزشی و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد از طریق لینک زیر قابل دریافت است. به دانشجویان گرامی اکیدا توصیه می شود مطالب این آیین نامه را به دقت مطالعه نمایند. (برای دریافت آیین نامه دوره کارشناسی ارشد لطفا کلیک نمایید)

 

 دریافت فرم های مورد نیاز :

0   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 2012
captcha